neděle 17. června 2018

3 typy na LETNÍ MEDITACI

KRÁSNÝ DOBRÝ DEN VŠEM!
Máme červen, první z letních měsíců, i když mám pocit, že jaro letos vůbec nedorazilo. To nemění nic na tom, že se blíží velmi očekávaná dovolenková sezóna. Připravila jsem si pro Vás typy na letní meditace. A ať už se chystáte do zahraničí, objevovat krásy naší země, nebo zůstanete doma, tak jako já, věřím, že si vybere každý. :)

1. Mořská

Tato meditace je určená pro ty, kteří cestují za sluníčkem k moři, popřípadě někde, kde je přírodní koupaliště. Pro uskutečnění mořské meditace doporučuji si vybrat klidnější moře a denní dobu, kdy je na pláži méně lidí. Dá se krásně provádět ve dvou. Já jsem při její realizaci využila svou sestru. Jedna z nás s položila na hladinu (moře díky slanosti nadnáší o něco lépe) a ta druhá ji chytla za kotníky a pomalu šla směrem dopředu. Vnímáme dotyk vody na kůži, zvuk vln, sílu a energii vody, která očišťuje naše tělo. Odnáší stres a napětí a naplňuje nás modrou uklidňující barvou. Ovšem nezapomeňte se dobře namazat opalovacím krémem ;)

2. Lesní

Pro ty, kteří se zavítají také do lesů a hájů, mám tip na další jednoduchou meditaci. Základem jsem opět využití všech smyslů. Vyberte si klidné místo, já jsem si sedla mezi dva stromy tak, abych dosáhla na oba z nich. Zaměstnejte svůj sluch, šumění listů Vás naladí na správnou vlnu, pomocí hmatu můžete vnímat sílu a energii stromů. Vůně stromů, Vás sama osobě naplní čistou zelenou uzdravující barvou. Pomocí vnitřního zraku se zaměřte postupně na všechny části těla. Začínáme od nohou a postupuje až k hlavě. Načerpejte z lesa léčivou energii, představte si zelené světlo, které postupně vyplňuje celé vaše tělo. Ovšem doporučuji, si pořádně prohlédnout místo kam usedáte, popřípadě si sebou vzít nějakou deku na sednutí. :)

3. Táboráková

Léto není jen o denní relaxaci, relaxovat můžeme také i po východu měsíce. Táborákovou meditaci doporučuji provádět při menším množství lidí, či v pozdní části akce. Oheň totiž má krásnou vlastnost, a tou je schopnost zažehnout náš vnitřní plamen. Stejně tak, jak můžete využít svíčku, tak se dá krásně využít táborákový oheň a ta atmosféra je velmi silná. Stačí se pohodlně usadit čelem k ohni, nemusíte ani zavírat oči. Sledujte plameny a představte si jak se Váš vnitřní plamen zvětšuje. Je něco, co chcete dělat, ale nemáte na dost vůle? Soustřeďte se na své odhodlání, na svoje sny a přání a nechte Váš vnitřní oheň, Vaší zapálenost rozhořívat. Ovšem nezapomínejme na to, že oheň je dobrý sluha, ale zlý pán. :)


Tak a to je pro dnešek vše. 
A ať už se chystáte v létě kamkoliv, přeju Vám ať si to užijete!
Katka A.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)