čtvrtek 9. února 2017

Uzdravení - kniha psaná zkušeností

Krásný dobrý den všem! 
Dnes jsem tady s malou ukázkou knihy, kterou napsala má kamarádka Sarah Magda Lhotáková. Kniha popisuje její osobní příběh a věnuje se tématu poruch příjmu potravy. 
Ráda bych se s vámi podělila o pocity z  knížky, jejíž jméno je Uzdravení.


Se Sarah jsem se seznámila v době, kdy poskytovala výklady přes internet, tak nějak jsme zjistily, že máme něco společného a máme si také co říct. Přestože jsme se osobně nesetkaly, tak ji beru jako velmi dobrou kamarádku. Až postupně jsem zjišťovala, že se podobáme ve spoustě věcech. Její původní křestní jméno Magda se později rozhodla změnit na Sarah. Jméno Sarah dříve používala pouze jako přezdívku a je zvláštní, že daleko dříve, než jsme se poznaly, jsem na internetu vystupovala také pod stejnou přezdívkou. I když musím uznat, že jí sluší daleko více. ☺

A nyní něco k její knize. Když mi napsala, že píše knihu, byla jsem překvapená, protože já bych si na to nejspíš netroufla. Ale moc jsem ji fandila a když mi poslala jeden výtisk s věnováním byla jsem moc potěšená, že si ji můžu přečíst.

O jejím příběhu a boji s poruchou příjmu potravy se rozhodla podělit s ostatními. Chtěla dát vědět ostatním dušičkám se stejným problémem, že nejsou jediní na světě, že nejsou sami.
Kniha je tenká a velmi autentická. Čte se velmi dobře a i rychle. Okamžitě poznáte, že Sarah do své knihy vtiskla nejen své zkušenosti, ale i emoce a sílu bojovat. Součástí knihy jsou i typy k nalezení zdravého způsobu života, které ona sama využila.
Chtěla bych ji poděkovat za to, že jsem si její dílo mohla přečíst a doufám, že budu mít možnost si přečíst i její další budoucí knihy. 
Ráda bych její knížku doporučila všem, kdo o sobě pochybují, ale i těm, kteří by si rádi přečetli příběh neobyčejné dívky a její vůli vyhrát sama nad sebou.

Webovou stránku Sarah i s jejími knihami naleznete zde!

Přeji hezký den
Vaše Katka A.
💙






Adresa obrázků: 
http://www.sarahmagdalhotakova.cz/wp-content/uploads/2014/10/10714787_1487694008172434_1619586646_n-200x300.jpg
http://www.sarahmagdalhotakova.cz/wp-content/uploads/2014/01/12443227_1068152883195031_454482513_n.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)