sobota 7. července 2018

Stezka kamenů #5 Chalcedon

Krásný dobrý den Všem!
Dnes jsem tady s dalším druhem drahých kamenů. Chvíli jsme přemýšlela, který zvolit, pak jsem se podívala na ruku a bylo rozhodnuto. Chalcedon je velmi zajímavý kámen, a když jsem procházela po jednom italském městečku chytil mě za srdce. Možná to bylo také právě proto, že mi připomínal zpěněné mořské vlny a já si je přála nějakým způsobem dovézt domů. Pojďme se na něj podívat trochu více.  

Chalcedon


Modrobílí - uklidňuje mysl a pocity, tiší beznaděj a posiluje víru
pomáhá překonávat trému a ostych
podporuje inspiraci v řeči a správnost vyjadřování
podporuje tvorbu mléka při kojení
zastavuje krvácení a mírní teploty, podporuje léčbu horních cest dýchacích 
ovlivňuje štítnou žlázu, snižuje krevní tlak a pomáhá při diabetu
tlumí nadměrnou přecitlivělost ke změnám počasí

Růžový - podporuje srdečnost, přátelskost a družnost
podporuje nás v pomoci druhým materiálně, soucitem i slovem
pomáhá nalézt sebedůvěru i důvěru v okolí
podporuje srdeční činnost a léčí srdeční neurózy
posiluje imunitní systém

Mechový - posiluje náš vztah k přírodě
odprošťuje nás od hluboko uložených obav, které nám brání v cestě
aktivuje inspiraci
podporuje funkci žláz a léčí jejich záněty
léčí onemocnění plic a dýchacích cest
snižuje teploty a posiluje imunitní systém
položen na víčka léčí nemoci očí a vrací ostrost vidění

harmonieprozivot.cz

To je pro dnešní článek vše. Informace jsem získala z knihy od Kreperáta Skrytá moc drahých kamenů.
Doufám, že pokud máte chalcedon doma, že Vám pěkně slouží a pokud nemáte, popřemýšlejte o něm. :)
Přeji hezký den
Katka A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)