pondělí 14. května 2018

Knižní novinky a speciality #květen 2018

Krásný dobrý den přeji!
Po pravidelném přídělu článků jsem tady s dalším z nich. Ano, já vím, nejsou až tak pravidelné, ale pracuji na sobě i na svém okolí a doufám, že přijde čas, kdy pravidelné články nebudou jen nadsázkou zmíněnou v úvodu. Každopádně, mám pocit, že v poslední době s karetními a knižními novinkami roztrhl pytel. Mě samozřejmě velmi lákají a řadu z nich si připisuji na svůj "wish list". Pojďme se podívat jaké novinky jsou pro nás připraveny :)


1. Vykládací karty Archanděla Gabriela

Doreen Virtue, Ph.D.


Jméno Gabriel znamená Boží síla. Archanděl Gabriel nám propůjčuje sílu jít dál ve chvílích, kdy nám život staví do cesty překážky, nebo když si nevíme rady. Jeho poselství jsou lehce srozumitelná a i dnes v moderní době nám poskytuje své vedení. Podporuje také ty, kdo působí mezi lidmi jako poslové – například učitele, spisovatele a umělce všeho druhu. Pomáhá také rodičům a všem, kteří vychovávají děti. V knížečce najdete návod k vykládání a významy poselství jednotlivých karet.

Jako člověk vlastníci vykládací karty Archanděla Michaela a Archanděla Rafaela mě tato novinka určitým způsobem láká a přitahuje. I přestože, tyto karty vyšly již na konci minulého roku, chtěla jsem zde zmínit, protože pro mě v sobě ukrývají něco velmi silného nejde opomenout.


2. Andělské karty pro děti

Doreen Virtue, Ph.D.


Doreen Virtue vytvořila tuto karetní sadu speciálně pro děti. Díky čistému srdci a otevřené mysli se děti dokáží přirozeně napojit na své anděly strážné a přijímat jejich pomoc. Každá ze 44 karet přináší poselství určené dětem a svojí velikostí se akorát hodí do dětských rukou. Knížečka, která je ke kartám přiložená, obsahuje návod, jak karty vykládat a základní významy jednotlivých karet. Andělské karty pro děti jsou skvělou příležitostí pro vykročení rodičů a dětí na společnou duchovní cestu životem.


A teď něco pro děti. Další karty, které okamžitě přitáhly jako magnet mou pozornost. Ilustrace kartiček jsou nádherné a přesto, že jsou karty věnovány dětem, musela jsem zde zmínit. Myslím, že jsou skvělým způsobem a odstartovat duchovní cestu našich dětí.


3. Malá kniha meditací

Stephanie Brookes




Praktický a srozumitelný průvodce, který vám pomůže začlenit krátké a účinné meditace do vašeho každodenního života. V této nádherně ilustrované knize najdete krátká meditační cvičení, která se vejdou i do maximálně nabitého rozvrhu. Je tak ideálním dárkem pro všechny, kdo mají sice málo času, ale přitom se potřebují zbavit stresu a uvítají příznivé účinky, které jim meditace může nabídnout. Mimo jiné se zde naučíte si o své každodenní meditační praxi vést záznamy a objevíte, jak si i v hektických obdobích života udržet motivaci.

Malý průvodce meditací pro začátečníky a věčně začínající, co dodat, to je tak trochu kniha pro mě. Čas od času se snažím meditace zapojit do svého každodenního života, ale ne vždy se mi to daří. Není to publikace určena pro machry v tomto směru, ale těm co tento druh cvičení nemají ještě úplně v malíčku by mohl pomoci. Kniha vychází již zítra, 15. 5 tak uvidíme :)




A to bude pro dnešek vše.
Všechny informace a obrázky jsem použila ze stránek nakladatelství Synergie.
Přeji všem krásný zbytek dne!
Katka A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)