středa 28. září 2016

Relaxační hudba #1 Dolphin dreams

KRÁSNÝ DOBRÝ DEN
Vítejte na mých stránkách a u dnešního relaxačního videa.

Relaxační článek jsem nepřidala už dlouho, a proto jsem si řekla, že bych mohla ke konci měsíce vždycky přidat nějakou uvolňující hudbu. Bylo by to takové loučení s měsícem, který se chýlí ke konci, ocenění nás samých, co všechno jsme za tu dobu zvládli a zasloužená odměna ve formě krásné uklidňující hudby.

Takže, pojďme se zrelaxovat a připravit se pomaličku na blížící se Říjen.


Pečlivě jsem vybírala a nakonec jsem našla přesně to, co jsem hledala. :)
V dnešní relaxační hudbě nás budou doprovázet delfíni, příjemně se usaďte, nebo lehněte a vnímejte krásné tóny plné pohody a pozitivní energie.


Taky jste si to užili tak jak já? :)
Přeji všem klidný a pohodový volný den.
A nezapomeňte se mrknou také na můj facebook! 
Katka A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)