neděle 11. září 2016

Moje postřehy #1 Narozeniny/ Škola/ Facebook/ Novinky!

KRÁSNÝ DOBRÝ DEN
Vítejte na mých stránkách a u pohodové neděle!

Dneska bych si s vámi ráda popovídala o několika věcech.
Jdeme na to :)




1. NAROZENINY!
V září oslavím pěkně kulaté narozeniny. Tento den je pro mě důležitý také proto, že je dnem narozenin také mého dědečka, kterého mi byl vždy velmi blízký. Myslím, že díky tomu máme mezi sebou  takové zvláštní pouto. Jsem zvědavá jestli tu čerstvou nulu na sobě nějak zvlášť pocítím. :)



2. NOVÉ KARTY!
27.9 nakladatelství Synergie vydává nové andělské karty s názvem Andělské rady. Obsahují 44 karet a knížečku s vysvětlením. Autory jsou Doreen Virtue a Radleigh Valentine. Těším se na ně a určitě si je chystám pořídit.



3. ZAČÁTEK ŠKOLNÍHO ROKU
Škola už začala, spousta rodičů si oddechlo, protože zabavit děti přes prázdniny a zajišťovat hlídání nemusí být vždy jednoduché. Mě škola začíná až na konci září a ne, že bych se úplně netěšila, ale to cestování do Brna a z Brna mi opravdu nechybělo. 
Pokud máte doma prvňáčka, doporučuji přihodit do aktovky růženín (pomoc s pozorností) a ametrín, který uklidní nervozitu. Turmalín bude pak dobrým ochráncem, podpoří paměť, jasnou mysl, flexibilitu atd.
V každém případě ale přeju všem školáků a studentům úspěšný školní rok!


4. FACEBOOK
Možná jsme si už všimli, možná taky ne, ale založila jsem facebookovou stránku tohoto blogu. Pro mnoho z vás to bude jednoduší, protože tam budu dávat vědět o nových článcích, událostech a informace různého druhu. Stačí dát To se mi líbí a budete o všem včas informovaní.
V případě, že budete mít zájem o výklad, mi můžete napsat také tam a já se o vás dozvím rychleji, než na emailu.


Tak a to je pro dnešní pohodovou neděli vše.
Krásný den přeje Katka A.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)